L’Ajuntament repinta la façana del local social i fa millores a la sala

21/03/2019

L’Ajuntament repinta la façana del local social i fa millores a la sala

En total s'han invertit uns 10.000 euros per al manteniment d'aquest espai després de la reparació de les filtracions d'aigua a la teulada

L'Ajuntament de Rodonyà ha finalitzat els treballs de millora del local social, l'edifici municipal que havia estat l'antiga seu del Sindicat Agrícola i que acull la major part dels actes públics que se celebren al municipi en espais tancats. Les millores s'han realitzat tant a l'exterior com a la sala interior i han suposat una inversió global de 10.077,85 €.

Aquestes obres arriben després que a mitjans de l'any passat ja s'hi fes una actuació per reparar els degoters de la teulada i la fusteria dels laterals. Entre les millores realitzades en aquesta darrera fase s'hi compta el pintat de la façana i els panells interiors de la sala. També s'ha tornat a pavimentar el terra de la rampa d'accés, s'han sanejat els baixos de la sala, s'ha reparat el frontal de l'escenari i se n'ha enrajolat l'entorn.

També s'ha canviat els focus de l'escenari que estaven malmesos i s'han instal·lat cortines opaques a totes les finestres per poder garantir que no es filtra la llum exterior en els actes que requereixin que l'espai estigui a les fosques.

Les actuacions de millora en aquest local van començar fa un parell d'anys, amb el canvi de la barra del Cafè, que estava en molt mal estat, i amb la compra de neveres industrials per equipar-la.