Taller "La factura de la llum, com podem reduir-la?"

14/12/2018

Taller "La factura de la llum, com podem reduir-la?"

L'Ajuntament de Rodonyà, a través de la Diputació de Tarragona, ha organitzat el taller gratuït, i obert a tots els veïns del municipi, “La factura de la llum, com podem reduir-la?” per al dissabte 12 de gener, a les 6 de la tarda, a la sala del Cafè (carrer Sant Roc, 2).

L’objectiu del taller és aconseguir un canvi d’actitud en matèria energètica entre la ciutadania i millorar la gestió del consum energètic. En aquest sentit, s'oferirà una anàlisi pràctica de la factura de la llum, per posar a l’abast dels usuaris els coneixements necessaris per a reduir el consum energètic a la llar. El taller té una durada aproximada d’una hora i mitja i es recomana que els assistents portin de casa una factura elèctrica.