L'Ajuntament reparteix mascaretes de "Rodonyà diu no a les violències masclistes" a les bústies pel 8M

09/03/2021

Coincidint amb el Dia Internacional de les Dones, l'Ajuntament de Rodonyà ha repartit, aquest 8 de març, mascaretes de tela amb funda amb l'eslògan "Rodonyà diu no a les violències masclistes". L'alcalde, acompanyat de regidores i regidors del Consistori, han distribuït aquestes mascaretes per les bústies dels habitatges del nucli, respectant les mesures de prevenció de la Covid-19.

Així mateix, per commemorar el Dia Internacional de les Dones, l'Ajuntament també ha penjat un manifest a les xarxes socials municipals.