El castell de Rodonyà acull una reunió del Pacte Camp de Valls

28/06/2018

El castell de Rodonyà acull una reunió del Pacte Camp de Valls

El Castell de Rodonyà ha estat aquest dijous, 28 de juny, el marc de la reunió d’alcaldes, regidors i tècnics del Pacte Camp de Valls - Parc Industrial de l'Alt Camp. A la trobada s’ha tractat, com a eix principal, el Conveni de cooperació entre els municipis de la comarca, al que l’Ajuntament de Rodonyà es va adherir el passat 13 d’abril.

La iniciativa té per objectiu sumar esforços per promoure la implantació de noves empreses al territori i per impulsar una acció coordinada entre els ens locals, les entitats i les empreses en matèries com la innovació, la prestació de serveis d’ocupació, la recerca, i la formació en l'àmbit de les polítiques locals de promoció econòmica i de suport a l’empresa.

En aquest sentit, durant la reunió s’han esbossat els projectes que s’aniran desenvolupant al llarg d’aquest 2018, i s’ha presentat la nova pàgina web http://campdevalls.cat amb informació sobre els polígons industrials dels dotze municipis que hi participen, les eines de suport a l’inversor que ofereix el Pacte i altres informacions d’interès econòmic.